PKPK

Voorbereiding bouwmanagement

Program Retailmanagement begeleidt de architect en andere externe adviseurs bij het verzorgen van de aanbestedingsstukken. Daarnaast regelen wij offerte aanvragen voor u.  Ook screenen wij de offertes per discipline en leveren wij u een totaal, helder en transparant overzicht aan.

Een volgende stap is het aanvragen van offertes voor specifieke leveranciers zoals koel-en vriescel benodigdheden, de keuken, de ovens, koffiezetapparaten, het complete interieur, de complete reclame en signing in de ruimte, betaalsystemen en de verschillende sanitaire producten. Ook vragen wij offertes aan van de NUTS bedrijven en zorgen wij dat deze concreet worden. Vervolgens zullen de offertes van de specifieke gebouwgebonden installaties zoals bijvoorbeeld een sprinkler- en brandmeldinstallatie worden aangevraagd.

Indien alle juiste partijen gevonden zijn zal Program Retailmanagement de opdrachtverstrekking verzorgen. 

De laatste stap van deze fase bestaat uit het opstellen van een totaal planning. Program Retailmanagement streeft er naar deze planning consequent te handhaven.

Gedurende de voorbereidingsperiode kunt u vanuit Program Retailmanagement rekenen op aanwezigheid bij bouwvergaderingen inclusief verslaglegging. De architect, de adviseurs en de leveranciers zullen worden aangestuurd in het op tijd verzorgen van de juiste werktekeningen.

Onze Klanten