De directievoerders en toezichthouders van Program retailmanagement zijn tijdens de uitvoerings fase vaak terug te vinden op de bouw. Zij begeleiden voor u het complete bouwproject inclusief de verslaglegging en de bouwvergaderingen. Zij bewaken de projectplanning en sturen bij waar nodig. De gehele turnkey oplevering van uw project wordt verzorgd voor u.
Tijdens de bouw zal een directievoerder de facturen accorderen van de bouwpartners en de leveranciers. Op basis hiervan zal er tweewekelijks een financieel rapport opgemaakt worden waarin het budget, de offertes, de uiteindelijke inkoop en een overzicht van reeds gefactureerde werkzaamheden worden opgenomen.
Na de oplevering ontvangt u een proces verbaal inclusief een staat van onvolkomenheden. Program Retailmanagement streeft ten alle tijden naar een opening op de datum volgens planning. Een laatste controle op de afgegeven vergunningen wordt doorlopen voor de geplande opening. Indien nodig zal een bezoek op locatie met bouw- en woningtoezicht of de brandweer verzorgd worden. Als laatste punt zal de directievoeder nog een controle doen op de opleveringspunten. Dit wordt ook wel een tweede oplevering genoemd.
Projectmanagement van Program Retailmanagement helpt u bij het structureren, coördineren en evalueren van alle activiteiten die voor de realisatie van een turnkey project noodzakelijk zijn. Neem nu contact met onze specialisten op en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.